Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Αποστολής και Επιστροφής Προϊόντων

4.1 Η αποστολή των πωλούμενων από την Ιστοσελίδα προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραγγελία τους. Όσον αφορά την επιστροφή ή αντικατάσταση των πωλούμενων προϊόντων, τα προϊόντα που υποστηρίζει και προωθεί το Caravan Clothing μέσω της ιστοσελίδα www.caravanclothing.gr έχουν προσεκτικά επιλεγεί από ειδικούς και με γνώμονα την παρεχόμενη ποιότητα του παραγωγού ή προμηθευτή μας.

Ωστόσο, εάν ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών(Γενική Ταχυδρομική).

Για Κύπρο η επιστροφή γίνεται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική) ή οποιαδήποτε εταιρία επιλέξει ο πελάτης.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει να επικοινωνήσει με το CARAVANCLOTHING τηλεφωνικώς στο +30 6986677250 ή +30 6946290671 καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00 – 14:00 ή να στείλει e-mail στο info(at)caravanclothing(dot)com.

Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:

CARAVANCLOTHING

Γρ. Λαμπράκη 196, 54352, Θεσσαλονίκη

ΤΗΛ.: 2310 924484

Προκειμένου να επιστραφούν ή αλλαχθούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις ετικέτες του κατασκευαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κ.τ.λ.). Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, ο πελάτης θα πρέπει να τα δοκιμάσει πάνω σε λεία και καθαρή επιφάνεια και τα κουτί συσκευασίας να παραμείνει άθικτο χωρίς να έχει υποστεί ζημιά. Σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δε γίνεται δεκτή.Επιστροφές και αλλαγές σε εσώρουχα και κάλτσες δε γίνονται δεκτές για λόγους υγιεινής.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, το CARAVAN CLOTHING θα αντικαταστήσει το προϊόν με οποιοδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τιμή που είχε το εκάστοτε προϊόν την ημερομηνία παραγγελίας του από το CARAVAN CLOTHING.

Σε περίπτωση αλλαγής την επιστροφή την κάνετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και με δική μας χρέωση(δηλαδή χρέωση παραλήπτη). Μόλις γίνει η παραλαβή και ο έλεγχος των προϊόντων προχωράμε στην αλλαγή. Ηπρώτη αλλαγή που αφορά ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ είναι δωρεάν, σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει σταθερή χρέωση αλλαγής στα 5 ευρώ. Σε περίπτωση που τα νέα προϊόντα είναι μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη και προστίθεται στα 5 ευρώ της χρέωσης αλλαγής.Για Κύπρο σε περίπτωση αλλαγής η επιστροφή γίνεται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Στέλνετε το δέμα με δική μας χρέωση και ο πελάτης θα χρεωθεί στην νέα αντικαταβολή το ποσό των 23€. Εάν η επιστροφή γίνει με οποιαδήποτε άλλη εταιρία τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη και θα χρεωθεί στην νέα αντικαταβολή το ποσό των 15€. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη και προστίθεται στο ποσό της νέας αντικαταβολής.

Σε περίπτωση επιστροφής – ακύρωσης την επιστροφή την κάνετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και με δική μας χρέωση(χρέωση παραλήπτη). Μέσα στο δέμα σας επισυνάπτετε σε ένα χαρτί τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας, σε ποια τράπεζα ανήκει καθώς και το όνομα του δικαιούχου του λογαριασμού. Εφόσον το προϊόν επιστραφεί με το αποδεικτικό που το συνόδευε και ελεγχθεί θα γίνεται η επιστροφή χρημάτων του καθαρού κόστους του προϊόντος με μία μείωση που ανέρχεται στα 7 ευρώ μέσω τράπεζας.

Για Κύπρο η επιστροφή γίνεται με οποιαδήποτε εταιρία επιλέξει ο πελάτης και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον ίδιο (χρέωση αποστολέα). Μέσα στο δέμα σας επισυνάπτετε σε ένα χαρτί τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας, σε ποια τράπεζα ανήκει καθώς και το όνομα του δικαιούχου. Εφόσον το προϊόν επιστραφεί με το αποδεικτικό που το συνόδευε και ελεγχθεί θα γίνεται η επιστροφή χρημάτων του καθαρού κόστους του προϊόντος με μία μείωση που ανέρχεται στα 7 ευρώ μέσω τράπεζας.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Παρά τις συνεχείς προσπάθειες ώστε τα προϊόντα που προωθούμε στους πελάτες μας να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα προϊόν μπορεί να είναι χαλασμένο χωρίς -τις περισσότερες φορές- δική μας ευθύνη.

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα ή έχουν υποστεί ζημία, χωρίς κανένα περιορισμό, μόνο εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μέσα σε τρεις ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος/των προϊόντων. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας «Επικοινωνία» επιλέγοντας ως θέμα επικοινωνίας «Σχετικά με μια παραγγελία» και καταγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης μας πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail).

Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης.Στην επιστροφή και στη νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

4.2 Τι συμβαίνει στην περίπτωση παραγγελίας προϊόντων κατά λάθος: δυνατότητες και όροι επιστροφής τους

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας δωρεάν για τον πελάτη εφόσονη παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί η παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας η οποία περιέχει προϊόντα ή συσκευασία προσωποποιημένη για τον πελάτη ή τον παραλήπτη (π.χ. έχει χαραχθεί ή εκτυπωθεί στην συσκευασία το ονοματεπώνυμο του πελάτη ή του παραλήπτη) μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της και προτού χαραχθούν ή εκτυπωθούν τα προσωποποιημένα στοιχεία στα παραγγελθέντα προϊόντα.

4.3 Όροι και τρόποι επιστροφής χρημάτων λόγω ακύρωσης μιας παραγγελίας ή επιστροφής προϊόντων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνο με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη. Το Caravan Clothing θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15 εργασίμων ημερών.

Σε κάθε περίπτωση συνιστάται οι χρήστες-υποψήφιοι πελάτες να επικοινωνούν τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) με το Caravan Clothing σε περίπτωση που έχουν την παραμικρή αμφιβολία για την καταλληλόλητα των προϊόντων για τους ίδιους προσωπικά.